Platba a dodanie tovaru

1. SPÔSOB PLATBY

Zákazník má možnosť vybrať si z nasledujúcich spôsobov platby: 

  • Bankový prevod / Vklad na účet - Zákazník na účet SK26 7500 0000 0040 2776 9184 (Československá obchodná banka, a.s.) prevedie, alebo vloží sumu v plnej výške hodnoty objednávky.
  • V hotovosti pri Dobierke - Zákazník zaplatí za tovar pri prevzatí na pošte / kuriérovi.

2. DODACIE PODMIENKY

Odoslanie (expedovanie) tovaru
Tovar je obvykle  odosielaný v priebehu 1-5 dní po obdržaní objednávky v závislosti od spôsobu platby. V prípade zvolenej platby bankovým prevodom alebo vkladom na účet je tovar odoslaný až po pripísaní celej sumy hodnoty objednávky na náš účet.  Ak nie je tovar na sklade,  informujeme o tejto situácii Zákazníka a postupujeme podľa dohody s ním. Lehota na dodanie tovaru v zmysle zákona je 30 dní.

Spôsoby doručenia tovaru 

  • Balík (Slovenská pošta)
    Tovar je doručený Zákazníkovi poštovým doručovateľom prostredníctvom Slovenskej pošty. Doba doručenia je do dvoch pracovných dní po dni odoslania. Platí pre tovar do 10 kg, nad 10 kg využívame službu Expres Kuriér.
  • Expres Kuriér (Slovenská pošta)
    Tovar je doručený Zákazníkovi kuriérom prostredníctvom Slovenskej pošty. Doba doručenia je v nasledujúci pracovný deň po dni odoslania.

Ak si vyberiete tento spôsob doručenia tovaru, uvádzajte prosíme do poznámky čo najpresnejšie miesto doručenia ako aj platný kontakt na mobilný telefón.
K celkovej sume objednávky pripočítavame balné a poštovné podľa platného cenníka Slovenskej pošty.

  • Osobný odber
    Nutný pri objednávke nad 50 kg.

Uvedené poštovné podmienky sa vzťahujú pre Slovensko. Odoslanie do zahraničia je možné po dohode so Zákazníkom.

Prevzatie tovaru od prepravcu
Zákazník je povinný prekontrolovať zásielku a prevziať ju, len ak nie je nijakým spôsobom poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom!
V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte Predávajúceho. Následne pri riešení reklamácie je Zákazník povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 7 dní, pokiaľ je na sklade.

Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený (vnútorné deformácie, pukliny spôsobené nadmerným otrasom), ohláste to ihneď (najneskôr na nasledujúci pracovný deň) príslušnému prepravcovi! Neskôr nebude na reklamáciu braný ohľad. Ďalší postup sa riadi reklamačnými podmienkami príslušného prepravcu.